Over Elucido

Na een aantal jaren studeren op de PABO besloten 5 studenten dat het tijd werd voor een studievereniging. We willen 1 gezellig bende van studenten creëren waarbij we elkaar helpen met studieopdrachten en uitdagen in verschillende studie gerelateerde activiteiten.

De studie voor leerkrachten in het basisonderwijs is heel breed maar als startende leerkracht mis je ook veel informatie. Door workshops en cursussen aan te bieden willen wij voor meer verbreding en verdieping zorgen. Leden kunnen zich hiervoor aanmelden via onze website.

Daarnaast willen wij een centraal punt in het APO-gebouw creëren waar studenten samen kunnen komen voor een lekker kop koffie of thee. Hier kunnen ook vragen gesteld worden over verschillende activiteiten. Ook kunnen studenten hier terecht om samen te werken aan opdrachten en kunnen ze eveneens vragen stellen als ze vastlopen met deze opdrachten.

Binnen de vereniging is er natuurlijk ook veel ruimte voor sociale activiteiten. Wij willen regelmatig borrels en uitjes organiseren waar wij met onze leden actief bezig zijn en gezellig kunnen bijkletsen onder het genot van een drankje.