Volleybal toernooi

25 jun. 2024 18:00 - 21:00
Beachvolleybal Twente '05

HET APO-VOLLEYBALTOERNOOI🏐🏆

Sla je frustraties voor de laatste lootjes van het schooljaar eruit! Op 25 juni vanaf 18:00 gaan we beachvolleyballen met de PABO! Geef je samen met je team op en ga voor de winst! Krijg je nou niet een heel team bij elkaar? Geef je op als individu of als klein groepje en wij zorgen dat er een team gevormd wordt!🤩

Het volleybaltoernooi vindt plaats bij Beachvolleybal Twente '05, J.J. Van Deinselaan 30/32 in Enschede! Natuurlijk zijn er mooie prijzen te winnen! Dus trek al je medestudenten mee naar dit fantastische toernooi en ga de strijd aan met andere pabostudenten!

Het toernooi kost €3 voor deelname.
Opgeven kan tot 19 juni via 06-12577313 (Bente Schurink) Vermeld daarbij je teamleden, teamnaam en thema. Een team bestaat uit 4 tot 6 leden. Bedenk een leuke team naam en bedenk een thema hierbij (kom natuurlijk ook gekleed in dit thema).

Hopelijk zien we jullie allemaal daar!💪🏽